Focení produktů pro eshop

Produktové fotografie slouží zejména k atraktivnímu prezentování zboží. Je jedno zda jde o eshop, webové stránky, billboard nebo tištěný katalog. Účelem focení produktů pro eshop je předvést zboží co nejvíce realisticky a přitom dát vyniknout jeho přednostem. Spotřebitele takové fotografie uchvátí, že mu nezbyde nic jiného, než si zboží v eshopu koupit.

Fotografie produktů zvyšují konverze eshopu

Fotografie pro eshop - produkt diamant

Údajně až 90% informací přenášených do mozku jsou právě ty vizuální. Bez ohledu na to, jak eshop vypadá, zajímají se jeho návštěvníci přednostně o vizuální prvky, a teprve potom o textové informace. Fotografie produktů jsou klíčovou součástí rozhodovacího procesu spotřebitele a v konečném důsledku určují míru konverzí eshopu.

V eshopu prodávají fotografie

Produktové fotografie v eshopu prodávají. Dobré fotografie prodávají lépe. Na stále rostoucím trhu eshopů může i ten nejmenší detail rozhodnout o výhodě nad konkurencí. Jedním z nejdůležitějších prvků je dokonalá prezentace výrobků. Oproti kamenným obchodům, kde si každý zákazník může výrobek osahat, jsou e-shopy v tomto směru v nevýhodě. Zde zákazník nakupuje pouze očima. Je proto na místě věnovat produktům, které na svých e-shopech nabízíte maximální pozornost, a prezentovat je pouze pomocí profesionálních fotografií.

Když si chce majitel eshopu fotografovat zboží sám, měl by určitě nejprve navštívit nějaký kurz fotografování. Zákazníky eshopu přednostně zajímá vzhled zboží. Pokud ho špatně vyfotíte, tak ho zřejmě ani neprodáte. Důležité je, před samotným focením, dávat pozor na to, jak produkt vypadá.

Oblečení nesmí být pomačkané, štítky musí být pečlivě schované. Nejlepší je fotografovat oblečení na figuríně nebo živých modelech. Položit triko, košili nebo kalhoty jen tak na stůl nebo podlahu, nevypadá příliš esteticky ani efektivně.

Při focení šperků a jiných blyštivých předmětů musíte dát pozor na to, aby byly vyleštěné.

Focení produktů pro eshop u profesionálů

Abychom byli schopni plnit přání i těch nejnáročnějších zákazníků, vybavili jsme naše studio nejmodernějšími technologiemi, které jsou zárukou profesionálních fotografií. Pouze takové produktové fotografie vám pomohou získat významnou převahu nad konkurencí.

V oblasti produktové fotografie pro eshop jsou potřeby velmi různorodé, vše obvykle závisí na typu produktů.

Některé výrobky stačí prezentovat pouze na profesionálních 2D fotografiích z několika úhlů, jiné je třeba zákazníkovi představit za pomoci 3D fotografií nebo 360° produktové fotografii a stále častěji jsou požadovány prezentace s animací, které umožní prohlížení produktů vně i uvnitř, včetně jejich funkčnosti.

Profesionální produktové fotografie jsou zárukou autentičnosti a zvýšení prodeje ve vašich eshopech!